söndag 22 november 2009

9 Månader

Ja då är man 9 månader just idag och så här ser jag ut nu.
Idag har vi gjort en lång tur men inga älgar som vanligt. På ett ställe hittade jag älgspår som jag följde en bit men älgarna hade nog gått där i går kväll. Jag tror husse tycker att det är bra att vi inte hittar några älgar. För nån vecka sen hade vi snö men det har töat bort nu. Det tycker jag är bra för då kan inte husse kolla allt som jag hittar. Jag går ut på sökturer på 100 -200 meter och ibland går jag lite längre om jag hittar nån intressant doft.

2 kommentarer:

  1. grattis grattis zebben! Du är den tjusigaste niomånaders någonsin skådad! Hoppas du fick nå gott på födelsedagen!

    SvaraRadera
  2. Grattis på 9månadersdagen! Jag tycker också att det är bra att det inte kommit nån snö - då slipper man skotta ;)

    SvaraRadera