tisdag 6 december 2011

Fortsatt sjukskriven



Man får då prova på allt, nu fick jag följa till stan och prova skor. Vi provade massor av olika skor innan husse besämde sig för den jag har på bilden. Den fanns skor av läder och plast och i olika utformningar men ingen sko satt bra. Den bästa sko vi hittade och som satt fast var en gjord av tyg och som man tejpar fast mellan tassen och skaraklon. Här ser ni när jag gick en runda ner till holmen för att testa. Jag tror att det är för att husse vill jaga mer som jag ska ha på mej skor nu när vi är ute. Han är ju inte ensam om att vilja jaga mer. Nu till helgen ska vi prova att jaga med skon. Trampdynan läker långsamt och för att det inte ska bli värre så måste jag stå ut med att ha skon på tassen.

3 kommentarer:

  1. Nejmen ser man på! Men det låter ju bra att du får ha skor om det gör att tassen läker bättre :) Men var försiktig ändå så att det inte blir värre!

    SvaraRadera
  2. sötis zebben. fin toss på tassen.

    SvaraRadera
  3. Jag kan ju också passa på att nämna att jag inte alls är så förtjust i att ha den där skon på mig. Så fort jag hör att husse börjar prassla i påsen som skon ligger i då passar jag på att smita upp och krypa in under sängen. Där kan jag slita av mig den eländiga skon.

    SvaraRadera