söndag 23 maj 2010

Bortskämd?

Nu har jag fått en ny hundgård i Rössjö. Vi ska visst vara där under sommaren och framförallt under jakten. Under kristi himmelsfärdshelgen bodde vi där tillsammans med husses syskon så husse ställde upp hundgården lite provisoriskt. Ja tror inte att dom litar på att jag håller mej på tomten som jag gör hemma i Bredånger. Här uppe finns det ju ingen riktig tomt att hålla sig på. Jag passade faktiskt på att ta mig en sväng på egen hand när ingen såg mig.







Husse har en snäll syster. När jag inte åt upp all mat så satt hon på golvet och gav mej kula för kula, då gick det lättare att äta. När det gick trögt med kulor så hittade hon lite godare mat också. Och det var konstigt att hon alltid "råkade" tappa saker och ting (mat) på golvet

1 kommentar:

  1. Det var ju en jättepraktisk hundgård som går att flytta på och allt :) Tro vad du fick för godare mat då? Låter som att du kanske blev lite bortskämd den där helgen ;)

    SvaraRadera