torsdag 20 maj 2010

Kurs

Nu har jag börjat en kurs. Där får jag lära mej att umgås med andra hundar, vi får gå förbi varandra väldigt nära men vi får inte stanna och lukta på varandra. Här på bilden ska vi sitta lugnt när en annan hund går slalom mellan oss andra. Andra saker som vi lär oss är att gå fot, komma på inkallning och en massa annat. Husse går med en vattenflaska i handen och om jag inte gör som han vill så får jag en dusch, och då är valet lätt. Jag gör nästan alltid som husse vill. På slutet förra kurskvällen fick fyra av oss sätta oss på ett bord och där skulle vi sitta kvar utan att bry oss om varandra. efter en stund så skulle husse kalla in mej och dom andra skulle sitta kvar. Det är faktiskt roligt att gå på kurs man får en godis lite då och då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar