måndag 12 oktober 2009

Besviken igen


Nu har Oktoberjakten kommit igång och det har både jag och Sting längtat efter. Vad gör husse då. Jo han tar in en annan hund så både Sting och jag fick sitta i hundgården hela helgen. Fy, och inte bara det dom skjöt en 22 taggare också. När ska jag få jaga då? Nu har vi bara en kalv kvar på tilldelningen. Hoppet finns kvar att det blir nåt framåt hösten.
I Lördags sköts en stor björn som husse besiktigade (290 kg) och inte fick jag följa med på det heller. . Han vill nog inte att jag ska skälla på björnar, men då måste jag ju få träffa några också.
Husse luktar ju så gott när han kommer hem efter en björnbesiktning.
En så dålig helg har jag aldrig haft.

5 kommentarer:

  1. Zeb är nog mest besviken på att matte jobbade hela helgen...... Och angående det där med björnar. Matte har sagt åt mig att jag ska hålla mig så långt borta ifrån dom som jag bara kan. Så den lukten skiter jag fullständigt i.

    SvaraRadera
  2. Nej vad taskigt! Får du inte vara med på något? Men du ska nog se att du får hänka på grejer snart igen :)

    SvaraRadera
  3. Meeeeeen :( inte lätt att vara liten.. Mini-edeten

    SvaraRadera
  4. Tack molly!
    Din blogg är också jättemysig. Och vilken snygg ägare. Skulle inte vara dumt med en sån där blötpuss.//ZEB

    SvaraRadera