tisdag 14 juli 2009

Nya äventyr

Nu har jag varit på en utflykt igen. Vi åkte till nått som heter Stockholmsgatorna. Jag kom på varför det heter så, det är nästan lika avsides som staden. Här sitter jag med matte vid den trollska Uvtjärn. Efter stigen upp till den kanjon som finns där så var det många broar och stegar som jag måste klättra på men det var inga problem. Nu ser man att vattenträningen förra helgen var bra. Jag plumsade i alla sur pölar som jag hittade efter stigen. Vid fikat halvvägs upp så tappade jag en kindtand när jag åt på nån pinne. Husse och matte hade goda mackor men jag fick hålla mej till några pinnar och lite kulor. Nu har jag snart fått nya tänder i hela käken.

2 kommentarer:

  1. men hoj vad fint du varit idag zebben! kram på dig, jag saknar dig.

    SvaraRadera
  2. Där har jag aldrig varit faktiskt! Det lät väldigt spännande! :D

    SvaraRadera