lördag 13 juni 2009

Olycka

Under veckan hände det nåt hemskt. Husse och jag var i Rössjö för att klippa gräset. När husse klippte låg jag vid bilen men en granne kom och hälsade på. När han kom fick jag gå runt lite hur som helst. Jag hittade en brunn som måste undersökas. Plask sa det så låg jag i vattnet, locket låg lite snett så när jag klev på det så slog det runt och jag trillade i. Tur att husse såg när jag ramlade i för han drog upp mej nästan direkt. Usch!! Kallt var det alldeles genomsur blev jag. Efter att husse klippt färdigt gick vi en runda i skogen innan vi hämtade matte i vävstugan och åkte hem igen.

5 kommentarer:

  1. Åååh nej! Vad otäckt! Hoppas du blev varm och torr snabbt!

    SvaraRadera
  2. Borde varit husse som for i...

    SvaraRadera
  3. ...eftersom han uppenbarligen inte har nån koll...

    SvaraRadera
  4. ...men så har det ju varit sedan barnsben :-o

    SvaraRadera