onsdag 14 juli 2010

Resultatet

Ja nu har äntligen brevet med resultatet kommit. Jag hade normala höftleder Grad A som det står i intyget. Det är inte bara intyget som kommit även räkningen på röntgen har kommit. När man ser den förstår man att man blir nog ganska dyr innan jag får pension. Det ska ju vara undersökningar, sprutor. och en och annan utställning. Jagar jag bra så ska jag väl på några jaktprov också. Drygt 1000 lappen kostade röntgen 300 kostade valpsjukesprutan jag fick för nån månad sen, men vad gör väl det bara det blir höst nån gång så jag får börja jaga på riktigt.

2 kommentarer:

  1. grattis till konfirmationen av de vackra höfterna zebben!! snart ses vi också!

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul att höra att det gick bra på röntgen! Skönt att veta att du har prima höfter :)

    SvaraRadera