lördag 6 februari 2010


Nu har vi fått massor med snö och då är det skidåkning på helgerna om det inte är för kallt. Kallt det har vi haft några veckor nu 27 grader som kallast. Det gör ju ingenting när man kan ligga inne på dagarna. Här är några bilder när vi är ute på skidor. Det är träning även vid skidåkningen också. Då ska jag gå bredvid husse,s ben och får inte gå framför. Man får inte ens lukta på snökanterna


Nu är det bara en vecka kvar innan jag ska på utställningen och det är bara att vänta vad kan man annat göra än att ligga med benen i kors och ladda mentalt.







2 kommentarer:

  1. men åååå vad fint ni har det. vilken underbar skidtur. så himla avis blir jag!! hoppas att du drar bättre än oliver i skidsåret;)

    SvaraRadera
  2. Zeb: Tror inte att jag drar bättre för jag får inte dra. Det blir att gå bredvid eller efter i sakta mak.

    SvaraRadera