tisdag 5 januari 2010

Den senate tiden har varit ganska stressig med Jul och Nyår. På julafton fick även jag några paket. Här på bilden har jag fått en älgklöv. Sting och jag fick också några tuggben och lite hundgodis. Nu är det slut med all jakt. Vi har fått en massa snö och den är så lös att jag nästen försvinner i den. Det är ju tur att det finns några älgspår efter vägarna som man hittar när vi åker spark. Annandag jul var vi hos husses syster och där var det roligt, det fanns en massa kattor som var rädda för mej. Efter några timmar gick rädslan över och vi låg tillsammans. Nyårsafton var väldigt lugn, matte skulle jobba på Nyårsdagen så vi var hemma på kvällen. På natten smälldes det massor av smällare men det är ju inget jag bryr mej om. Nu har vi det väldigt kallt runt 20 grader och kallare ska det bli, så det blir inte så långa turer ute.

2 kommentarer:

  1. Hello Zeb!
    Nu har jag fått din bloggadress av matte så här kommer några rader.
    Mig känner du nog igen på "nosen" men annars är jag det "joggande blåbäret" med Smurfmössa som passerar dig någon gång i veckan. Jag vet ju att du älskar blåbär så det gör mig ingenting om du skäller lite grann när jag lufsar förbi.

    SvaraRadera
  2. Jamen jag blir ju så glad när jag ser nån som kommer förbi, och så måste jag ju skälla, för det gör ju Stingen, och då måste ju jag också göra det, för säkerhets skull...
    Visst var jag duktig ute i skidspåret? Matte tyckte det i alla fall. Det var jättekul. Men sen fick vi höra att man kanske inte får ha såna som mig där? Det vore ju synd...

    SvaraRadera